YouTube Reclame | Analyse: Uw communicatiekanalen onder de loep
15992
post-template-default,single,single-post,postid-15992,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,wpb-js-composer js-comp-ver-4.3.2,vc_responsive
 

Analyse: Uw communicatiekanalen onder de loep

16 Sep Analyse: Uw communicatiekanalen onder de loep

  • Lokale huis-aan-huisbladen of streekkranten

Voordelen:
regionaal, hoge dekking, flexibiliteit in formaat en plaatsingsdatum, frequente plaatsing mogelijk, promotionele context

Nadelen:
Niet geschikt om een specifieke doelgroep te bereiken, wordt oppervlakkig gelezen, is duur, beperkte drukkwaliteit

 

  • Regionale tv-zender

Voordelen:
regionaal bereik, krachtig medium, beeld en geluid

Nadelen:
hoge productiekosten, niet selectief, mensen spoelen reclame door, wekt irritatie op

 

  • Sponsoring van een lokaal evenement

Voordelen:
lokaal, sympathie van lokale bevolking, vestigen van naamsbekendheid

Nadelen:
niet gericht op specifieke doelgroep, forse tijdsinvestering, negatieve voorvallen beïnvloeden uw imago

 

Heeft u jaar na jaar uw communicatie- en marketingbudget op ongeveer dezelfde manier verdeeld? Merkt u ook op dat u veel geld spendeert maar uw doelgroepen niet effectief bereikt? Wat als u van alle voordelen hierboven vermeld kan profiteren zonder alle nadelen? Door te adverteren op YouTube kan u uw doelgroepen gericht bereiken via regionale campagnes met een dynamische video.

 

  • YouTube reclame

Voordelen:
regionaal, gericht op specifieke doelgroepen o.b.v Click Here. geslacht, leeftijd en interesses, meetbaar, …

 

  TV regionaal TV nationaal Outdoor affichage In Store reclame Huis-aan-huisblad of streekkrant Sponsoring van een lokaal evenement YouTube
Regionaal inzetbaar JA JA JA JA JA JA
Nationaal inzetbaar JA JA JA JA JA
Groot bereik JA JA JA JA JA
Opdeling geslacht JA JA
Opdeling leeftijd JA JA
Opdeling interesses JA JA JA JA
Omgeving zonder concurrenten JA
Audiovisueel JA JA JA
Directe conversie mogelijk JA JA
Remarketing of retargeting mogelijk JA
Resultaten zijn meetbaar JA JA JA
Betaal enkel voor nuttige contacten JA
Inzetbaar tijdens prime time JA JA JA
stimulatie impulsaankoop JA JA

 

 

 

 

 

 

 

  • Basic Plan

  • $100year
    • content content content
    • content content content
    • content content content
  • Buy
  • Basic Plan

  • $100year
    • content content content
    • content content content
    • content content content
  • Buy
  • Basic Plan

  • $100year
    • content content content
    • content content content
    • content content content
  • Buy
  • Basic Plan

  • $100year
    • content content content
    • content content content
    • content content content
  • Buy

 

299 Comments